دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1.1
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1.1
نوشته شده در سه شنبه 1 مرداد 1392
ساعت : 15:28
نویسنده :
دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1.1
  • دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1.1

    Gear Jack یک بازی اکشن و زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! در این بازی شما کنترل فردی به نام جک را بر عهده دارید . او در یک فضاپیما گیر افتاده است که با سرعت در حال حرکت به سمت یک سیاهچال می باشد ، اگر نتوانید به او کمک کنید جک کشته می شود ! حال باید با استفاده از روش های مختلف در طول 30 مرحله جذاب و نفس گیر به جک کمک کنید تا از آن فضاپیما خارج شود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1.12.0 out of 5 based on 3 ratings
  • برای رفع مشکلات و تبادل نظرات به صفحه دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1.1 در انجمن سایت مراجعه کنید.
  • فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Gear Jack v1, 1, Gear Jack v1, 1 اندروید, Gear Jack v1, 1 برای اندروید, Gear Jack v1, 1 مخصوص گوشی اندروید, اندروید Gear Jack v1, 1, دانلود Gear Jack v1, 1, دانلود بازی Gear Jack v1, 1, دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1, 1, دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1, 1 اندروید, دانلود بازی اکشن و زیبای Gear Jack v1, 1 مخصوص اندروید,